N.S.D.A.P. Nationalsozialistische Deutsc

(c.) 2011 N.S.D.A.P.

You are not connected. Please login or register

ADOLF HITLER - THE FULL ESSENCE OF THE MAN BY ELLIS TONEY

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

Admin

Admin
Adolf Hitler - das volle Wesentliche des Mannes Wetter nehmen Sie diese Geschichte, um Erfindung zu sein, oder ist Ihre Wahl zutreffend, aber, an sie sich zu erinnern wurde einmal gesagt, dass es der Sieger eines Krieges ist, der erhält, die Geschichte zu schreiben. Das Jahr war 1957, wo ich gerade von der Wisconsin-Universität mit einem Grad im Journalismus graduiert hatte. Die Sowjetunion hatte Sputnik 2 gestartet, starb Schauspieler Humphrey Bogart, führte Ford das Edsel ein, produzierte die Wham-Ofirma den ersten Frisbee und " Ich liebe Lucy" war in it' s letzte Jahreszeit mit jeder Tanzen zum " Gefängnis Rock". Arbeitend an meinem ersten Job als Reporter für ein kleines Wisconsin-Stadtpapier aber eine Publikation, die durch Hearst Corporation besessen wurden, umfaßten meine Anweisungen meistens menschliche Interessengeschichten der Kleinstadt. Ein Nachmittag, beim Schreiben herauf meine späteste Geschichte für Publikation, mein Herausgeber mich in sein Büro benannte. Wenig wusste ich, dass Nachmittag in das Abenteuer führen würde, das kein anderer Journalist überhaupt erfuhr oder im Bereich erfahren wird. Durch eine speacial Vereinbarung mit meinem newspaper' s-Verleger wurde mir unpresented Zugang zu Adolf Hitler und zu seiner Familie für sechs Wochen an ihrem Haus in Argentinien gegeben. In dieser Erfahrung erlernten I viel über den Mann, seine Öffentlichkeit und Privatleben, seine Werte und seine Richtung des Seins. Ich erlernte das volle Wesentliche des Mannes Adolf Hitler.
In meinem ersten Treffen mit Hitler fragte ich ihn nach dem Ende von WWII. Hitler erklärte mir, dass im Januar 1945 das Gestapo, dass Russland zum Erhalt der Bombe nah war und wenn Deutschland noch am Krieg mit Russland war, Stalin würde benutzt haben es als Rachewaffe bestätigt hatte. Nicht nur Deutschland aber dem Rest von Europa einschließlich die alliierten Streitkräfte von den Effekten eines Atomangriffs durch Russland so ersparen. Hitler bot Zurücknahme seine Kriegserklärung gegen die Vereinigten Staaten durch eine Reihe Sitzungen im Hotel de Bilderberg, nahe Arnhem in den Niederlanden an. Von diesen Sitzungen wurde einem Dokument bekannt als das " gezeichnet; Bilderberg Agreement" Adolf Hitler ' s-Frau und zwei Töchter zusammen mit der Goebbels Familie wurden aus Deutschland in die Niederlande heraus im Februar 1945 evakuiert. Damit jede mögliche Betrachtung irgendeines vorgeschlagenen Vereinbarung Generals Eisenhower verlangten Vorbedingung ist, dass Adolf Hitler alle Energie zu Joseph Goebbels abtrat, der dann Kanzler von Deutschland wurde. Hitler erklärte weiter, dass die Vereinbarung zwischen General Eisenhower und Kanzler Goebbels war, dass Deutschland it' zurücknehmen würde; s-Kriegserklärung gegen die Vereinigten Staaten. Fördern Sie, dass Adolf Hitler nicht, der gefunden wird, dass schuldig von jedem möglichem Verbrechen mit seiner Familie nach Argentinien seien übersiedeln lassen Sie, aber würde seine deutsche Staatsbürgerschaft aufgeben müssen, die nie verspricht, nach Deutschland zurückzugehen und von der Mitgliedschaft in der NaziPartei sich entfernt. Für Unparteilichkeit sagte Hitler, dass er nicht Anwesenheit war. Wie Hitler sagte, dass das in solchem Vereinbarung Kanzler Goebbels in die Vereinigten Staaten voraussetzen würde, erreichten alle Unterlagen durch das Gestapo hinsichtlich Russia' s-Atombombenprogramm zusätzlich zu allen technischen Informationen entwickelte sich durch deutsche Wissenschaftler Betreffend solche Waffen wie durch Deutschland sich entwickelt. Diese Entwicklungen waren bekannt als " späteres; Betrieb Paperclip" Als Ausgleich würden die Vereinigten Staaten für das umbauendeutschland verantwortlich sein unter, was später als das " bekannt wurde; Marschall Plan". Hauptunterhändler für Adolf Hitler: Kanzler Joseph Goebbels Hauptunterhändler für die Vereinigten Staaten: General Dwight D. Eisenhower Premierminister Winston Churchill beharrte, dass Großbritannien ein Teil der Vermittlungen jedoch Goebbels würde zustimmen nicht dem ist, weil dieses eine Vereinbarung zwischen Deutschland und den Vereinigten Staaten war. Eisenhower verlangte dieses Churchill ist anwesend. Goebbels bedrohte, das Angebot zu schlagen. Nachdem erhitzte Diskussion zwischen Eisenhower und Goebbels es vereinbart wurde, dass der Herzog von Windsor König George VI nur in der Kapazität eines Beobachters darstellen würde. Das Herzog & Dutchess von Windsor vor dem Krieg waren Freunde des Hitler' s. Auch der ehemalige USbotschafter nach England Joseph P. Kennedy wurde in die Kapazität als Vermittler für die zwei Seiten geholt. Ein zweiwöchiger Zeitplan für die Vermittlungen wurde auch vereinbart. Wenn es keine Vereinbarung am Ende des Zeitplanes gab, würde es einen Wochenzeitraum für Vermittlung geben. Ich hatte auch gebeten, dass Hitler, den während des Zeitraums der Vereinbarung die Yalta-Konferenz auftrat und ich überrascht waren, dass er Yalta völlig berücksichtigte. Hitler erklärte auch, dass die Yalta-Hilfe, zum der Vorwärts Vereinbarung zu verschieben, weil Eisenhower glaubte, die Begriffsstruktur unserer Vereinbarung die Infrastruktur für die formale Auslieferung herstellte, die er wünschte. Es war diesmal, dass Eisenhower unsere Vereinbarung als Teil Yalta integrieren wollte, weil Eisenhower betroffenes jeder wünschte, weil zu ihm die Vereinbarung eine Vereinbarung der Auslieferung war. Hitler fuhr fort, zu erklären, dass Eisenhower anfing, den Prozess mit den Sidebarausgaben zu verlangsamen, die auf einer täglichen Basis Plus sind alle, die wir waren, die Berichte über die Grausamkeiten in den Lagern in Osteuropa erhalten. Goebbels erklärte wiederholt Eisenhower, dass Elemente innerhalb des SS/military, das jene Taten festgelegt hatte, durch Tod bestraft würden und dass er selbst für Untersuchung vorhanden sein würde, obwohl kein Beweis überhaupt von seinem oder von Hitler' hergestellt wurde; s-Miteinbeziehung, die Eisenhower verstand.
Entsprechend Hitler bedrohte Goebbels wieder, die Vereinbarung zu schlagen. Es war diesmal, dass Joseph P. Kennedy in seiner Position beide Seiten um zwei Tage Vermittlung bat, bevor Gespräche wegen seiner Idee, die Vereinbarung als Weise zu einer formalen Auslieferung vorwärts herzustellen fortfahren würden. Kennedy erklärte, dass, was er sah, ein Waffenstillstand und eine Einrichtung eines Prozesses zu einer formalen Auslieferung auszuarbeiten war. Hitler sagte, dass Kennedy ihn bearbeitete zu, wo unsere Vereinbarung durch die Vereinigten Staaten mit einem Verständnis auf beiden Seiten angenommen würde, dass es ein Teil eines Prozesses zur formalen Auslieferung war. stimmten Goebbels und Eisenhower zu, aber Hitler fuhr weiter fort, zu sagen, dass Goebbels bereit war, heraus vollständig zu gehen, wenn Kennedy Eisenhower nicht erreicht haben könnte. Hitler sagte, dass es ein erstaunlicher Prozess war, für den betroffenes jeder anfing, eine Richtung der Veranschaulichung von einander zu erhalten, wo es nicht mehr gerade zwei Seiten war, die sich aber hinsitzen, eine Mannschaft der Leute, die zusammenarbeiten, um sich durch Reihe Legalitäten und Ausgaben zu bewegen, wenn es ein allgemeines Verständnis erreichte, das dann zu das folgende Teil führt, das die Vereinbarung ist. " Bilderberg Agreement" Hitler sagte auch dass im Hinweis auf den Vereinten Nationen /NATO, wenn er noch in der Energie er, Deutschland in jenen Organisationen beteiligt nicht werden gelassen zu haben war, weil er seine Vereinbarungen und Verträge mit einzelnen Nationen hergestellt haben würde. Die Lektion, die er erlernte, ist man kann nie durch globalen Auftrag man regeln kann durch Commonwealth regeln
HITLER-GEDANKEN AUF AMERIKA " Die Amerikaner sind gutes protestierendes people" , gleichwohl Hitler sagte, war er sehr beteiligt hinsichtlich, wo die amerikanische Kultur ging. Hitler glaubte, dass der folgende amerikanische Präsident in der neuen bevorstehenden Dekade der Sechzigerjahre Schwierigkeit haben würde, wenn er die amerikanische Kultur beibehielt. Hitler fuhr fort zu sagen, dass wir die gleiche Sache in der deutschen Kultur Ende der Zwanzigerjahre sahen, die ist, warum er viele der Maßnahmen ergriff, die er tat. DIE HITLER-RANCH Was erstaunlich war, ist dieser Adolf Hitler erklärte mir, dass er Eigentum in Amerika besaß. Beide er und Liebe Montana Eva-Braun, wo in 1949 sie eine Pferdenranch kauften. Hitler fuhr fort, zu sagen, dass der Grund sie Montana liebte, weil er soviel wie Österreich war. Hitler fuhr fort, zu sagen, dass es nichts wie ein Montana-Himmel gibt. Ich wurde gerade durch die ganze dieses geworfen, weil hier ich auf Adolf Hitler spreche höre, wie wundervoll der Zustand von Montana ist und über wie er liebt, Pferde anzuheben, ich war sprachlos. Hitler erklärte mir über, wie die Goebbels Familie auch eine Ranch in Montana gekauft hatte. Wie Hitler sagte, verschwand Goebbels gerade für einige Jahre, weil er so in seine Ranch miteinbezogen wurde, in der er erlernte, Pferde zu reiten und Vieh rustled, der ist, warum Hitler betroffen wurde, weil ein Mann wie Goebbels in seinem späten 50s wie die Schmerzen ernsthaft erhalten könnte, wenn er Vieh rustling. HITLER IN DEN MODERNEN ZEITEN Mit den ganzen dieses, fragte ich Hitler, was er an den neuen Platz dachte, der Disneyland genannt wurde. Hitler antwortete diesem " Walt ist ein Freund aber distant" und dass seine Tochteranzeige, die dort mehrmals gewesen wird. Hitler fuhr fort, zu sagen, dass Walt konservativ war, aber verstand das Grundmodell des nationalen sozialismus. Die ganze dieses breitete mich gerade aus, wo ich dachte, dass ich in einem Traum oder in anderer Wirklichkeit war. mit Hitler zurück ist- sich lehnen in seinem Schreibtischstuhl, der zusammen seine Hände, mit einem weißen Smokinghemd mit den Hülsen etwas gerollt werden herauf das Herausstellen einer netten Golduhr umklammert, ein Bild I' ll vergessen nie. Die Ranch, die besessener Hitler heruntergerissen wurde, aber das Haus bleibt. Die Goebbels Ranch, die noch von der Familie besessen wird und ist jetzt eine Molkerei. Die Familie hat gebeten, die Positionen privat zu halten.
HITLER AUF DER SOWJETUNION Adolf Hitler fing seine Gedanken auf Russland an, indem er mir über Polen erklärte. Hitler sagte, dass Polen ein notwendiger Betrieb war. Er erklärte mir über die Danzig-Blutbäder. Hitler sagte, dass in 1939 die polnische Armee zusammen mit unabhängigen Bolshevik-Maßeinheiten Tausenden der deutschen Angehöriger in Danzig schlachtete, Polen, das die Befreiung von Polen erforderte. Hitler durch Neville-Kammerherren und Joseph P. Kennedy hoffnungslos, zum von England zusammen mit den Vereinigten Staaten zu beginnen, zu verstehen, warum Tätigkeit in Polen benötigt wurde. Hitler sagte, dass es Gespräche gab, aber sie nirgendwo erhielten, also Hitler, der sie kennt, den Krieg bedeuten würde, der zu entschieden wurde, um in Polen einzufallen, nach den Bolshevik-Terroristen zu gehen, und die restlichen deutschen Angehörigen zu schützen. Hinsichtlich der Invasion von der Tschechoslowakei, drückte Hitler aus, also bedauerte über wie der Betrieb dort und gab " an; es war nicht unser feinstes hour" aber Hitler blieb auf Polen sehr fest. Die danzig-Blutbäder 1939 Polnische Bolsheviks Tötung 58.000 hatten deutsche Angehörige im Danzig-Flur in den Monaten, welche zur deutschen Invasion die polnische Armee f5uhren und in den unabhängigen Bolshevik-Maßeinheiten deutsche Angehörige im theDanzig Flur geschlachtet. Gemetzel von Tausenden der ethnischen Zivildeutscher (Volksdeutsche) durch die Zivil- und russischen NDVK Juden, die überzeugt waren, dass Polen schnell Deutschland besiegen würde. Viele erwarteten anscheinend, Besitz der deutschen Bauernhöfe und der Geschäfte zu nehmen. Verloren geschätzte 58.000 deutsche Zivilisten ihre Leben in den Blutbädern, die vor der Invasion 1939 durchgeführt wurden. Polen hatten fröhlich alles oder jedes geschlachtet, die seit mindestens schon in April 1939 deutsch ist, wenn die kleineren Vorfälle zurück zu dem Abschluss ausdehnen, von WW I. In den heutigen Ausdrücken schätze ich, dass man Hitler' vergleichen könnte; s-Invasion von Polen zu der der Vereinigten Staaten, die in Afghanistan nach 9/11. I' einfallen; m sure, wenn Hitler lebendiger heutiger Tag er waren, würde die selben gebildet haben. Hitler erklärte auch, dass Danzig ein Großteil in seiner Entscheidung war, zum zu gehen nachdem die Sowjetunion und dass er mit England und den US plädierte, um ihn zu stützen oder, das sowjetische Problem ihr zukünftig werden würde. Hitler sah das " an; Kaltes War" wie ein direktes Resultat Englands und Amerikas, die nicht zu seinem Hilfsmittel im Umgang mit den Sowjets kommen. Hitler sagte, dass Präsident Truman einen ernsten Fehler beim Hören nicht auf Generäle Eisenhower und Patton über das Gehen nach Stalin machte.
ADOLF HITLER DER GESCHÄFTSMANN Adolf Hitler war ein Geschäftsmann, der in das Gründen einer neuen globalen Organisation später, um zu sein mit einbezogen wurde, wissen als die Grüne Partei zusätzlich zu anderen globalen Investitionen zusammen mit dem Beibehalten einiger Nächstenliebe einschließlich zwei für Opfer des Holocaust. Hitler' s-Hauptfokus baute die Partei als globales Wesen um, das er auf stolz war. Adolf Hitler erklärte mir als Geschäftsmann, dass keine Fluglinie einen Zeitplan beibehalten könnte, um seine Notwendigkeiten zufriedenzustellen, der ist, warum er über die Schweizer amerikanische Luftfahrt Co. reales aufgeregtes war, die der Strom war, der eine Reihe ExecutivgeschäftsDüsenflugzeug (Learjet) entwirft welche weniger teuer als mehrere der gegenwärtigen Triebwerkflugzeuge waren. (Später Hitler 1960 nahm Besitz von Learjet 23), hörte ich später, dass Hitler diese Fläche liebte, in der er eine Laufbahn mit dem Aufhänger hatte, der in dem See errichtet wurde. Sie Familie waren sogar zu den Plätzen wie Island und zum Orient zusammen mit vielen Reisen zur Familienranch in den Vereinigten Staaten gereist. Das Flugzeug heute wird von der Familie benutzt und beibehalten.
GOEBBELS AUF DEN NÜRNBERG-GESETZEN In meinem ersten Treffen mit Herrn Goebbels sprachen wir über die Nürnberg-Gesetze. Herr Goebbels sagte, dass kurzfristig durch die Nürnberg-Gesetze wir nicht unsere Ziele erzielten, aber langfristig wir haben, it' s rief den israelischen Staat an. Als neue Verwaltung, die gerade Amt übergenommen hatte, waren wir offenbar unerfahren, wenn wir eine Nationregierung laufen ließen, wie alle weiteren eben festgesetzten Verwaltungen sind. Veranschlagung: Wir hatten gerade aus den Skandal des Reichstag Feuers herausgekommen, in dem ich nicht völlig genug auf interne Angelegenheiten innerhalb unserer Verwaltung zusammen mit internen Parteiangelegenheiten hinsichtlich der anwendenden Parteihexe konzentriert hatte, die, wir während der Wahlzeit vernachlässigten, die ein sehr Reihenfehler auf unseren Teilen hinsichtlich der armen Beschlussfassung dass wir war, da eine Partei jene internen Angelegenheiten nach der Wahl lösen würde. Sie sehen seit die Gründung unserer Partei, die N.S.D.A.P. dort wie mit allen Maßeinheiten der Organisation gewesen war, Parteien. Es ist dieser Grund, den unser Fuhrer in Aufgabe benannt wurde, um wegen jedes zu führen, er die beste Wahrscheinlichkeit holte, alle Seiten zusammen zu holen. Sehr bedauernd geschah das nicht. Einige war unsere Störung für die Herstellung nicht der korrekten Ermittlung, aber auch wir wurden zu viele Male von denen innerhalb der Partei hinsichtlich der Belästigung der deutschen Staatsbürger des jüdischen Hintergrundes gelegen. Belästigung irgendwelcher Völker wegen des Rennens oder Ursprung war nicht die Politik von unserem Fuhrer Adolf Hitler oder unsere Verwaltung noch Teil von der Plattform für das N.S.D.A.P. Leider ist dieses nicht mit einigem innerhalb unserer Ränge oder innerhalb der Bevölkerung populär, aber es ist die Wahrheit. Das Fuhrer sieht sich als Fuhrer aller Leute von Deutschland. Jedoch sind Wahlen Wahlen, in denen Politik Politik ist, in der ein Betrieb für Büro die Sprache von denen spricht, die adressiert werden. Um unserer Partei unsere Nation entschied sich das Fuhrer nach meinem Rat zusammen zu holen und seinem decidion mit dem Willen der verschiedenen Gruppen jener Parteien innerhalb unseres großen Vaterlands zu sprechen. Dieses war ein Fehler, den ich Verantwortlichkeit nehme für, weil auf meinem Teil es eine egoistische Annäherung zum Gewinnen einer Wahl oder als irgendein Anruf es " war; Wahl Fever" Plus waren wir oben in den Abstimmungen. Nach vielen Sitzung mit Fuhrer und den Parteifunktionären entwickelten wir, was wir waren das rechte Konzept dachten, das seiend, etwas unsere Kerndirektion und -werte zu verschieben, wenn die verschiedenen Parteien innerhalb unserer Nation und unserer Partei für das größere gute der Wahl behandelt werden. Dieses war falsch und es geschieht nicht wieder. Zu der Zeit der Auffassung der Nürnberg-Politik behandelte mein Büro die Angelegenheiten der verschiedenen Parteien innerhalb unseres großen Vaterlands, der Parteien innerhalb unserer Partei und des Interessen tragischen Reichstag Feuers, die fast eine Revolution gegen uns die neugeformte Regierung Deutschland begannen. ANMERKUNG: Ich fühlte immer mich dass das Fuhrer' s-Rede vor dem schwelenden Reichtag der folgende Morgen war sein Bestes, weil sie eine in Bruchteile gezerlegte und ängstliche Nation zusammen viel als USpräsident Lincoln' hielt; Adresse s-Gettysburg. Die Nürnberg-Gesetzabsicht war gut, aber sie wurden schlecht geschrieben und eingeführt schlecht. Sie war auf der Rückseite der anderen Ausgaben und der Ereignisse, die ich von zusätzlich zu diesem Kernelement innerhalb der Partei gesprochen habe, die das Gesetz verwenden wollte, um ihre Perspektive voranzubringen, die das Gesetz veranlaßte, schlecht eingeführt zu werden. Vom Anfang erhielt die vollständige Situation unsere von der Steuerung. Die Gesetze zerbrachen nur die Nation und unsere Partei weiter in ihrer Absicht, um alle Parteien, Gruppen innerhalb des einwohnerstarken, Partei und Nationalregierung zufriedenzustellen. Wir wurden vom Besiegen der Regierung, vom Bedrängen der Juden und mit den Steuerkennziffern herum von schrauben beschuldigt. Nichts kann von der Wahrheit weiter sein. Als I' VE sagte, bevor unser Fuhrer das Fuhrer aller Leute im Vaterland ist, unser Fehler entwickelte eine Reihe Gesetze, die Balance zu allen Ausgaben und zu Interessen aller Seiten der arischen und jüdischen Debatte bewerkstelligen würden. Das Fuhrer verstand, dass das Jewws verlegten Leute waren, in denen ein Vaterland hergestellt werden musste, aber das Fuhrer auch verstand, dass die Juden ein Teil des Rückgrats unserer nationalen Arbeitskräfte waren. Zu arische Lehre zufriedenstellen, die das Fuhrer glaubte, dass er das korrekte Konzept durch die Nürnberg-Gesetze entwickelt hatte, die folgten und wir auf das stolz sind, wie ich vorher hinsichtlich der Einrichtung des jüdischen Zustandes sprach. Da 1948 wir im Frieden mit Israel gelebt haben. Sie wissen, dass sie keinen besseren Freund als unser Fuhrer Adolf Hitler und die deutschen Leute haben.
DIE GRÜNE PARTEI Adolf Hitler ' s-Konzept für seine neue Grüne Partei war, dass er sie eine Partei der jungen Leute sein wünschte, in denen sie it' steuern konnten; s-Zukunft aber mit einer festen Grundlage im nationalen sozialismus. Hitler fuhr fort, nationalen sozialismus zu beschreiben war eine Lebensart, eine Weise der Festlegung der Familie und der nationalen Werte in der Form zusammen mit Funktion. Hitler sagte, dass nationaler sozialismus die goldene Sonne war, die immer morgens steigt. Hitler war bereit, die jungen Leute nehmen zu lassen, was er angeboten hatte, wo er sitzen, zurück als Führer in der Position von emeritiertem aber immer dort die Weise zu einer helleren Zukunft führen und zeigen würde. Hitler glaubte, dass er die Abteilungen verstand und dass seine Frau Eva stolz war auf, was er versuchte, herzustellen. Was ich fand, um interessant zu sein, ist, dass Hitler es immer ein " bezog; Green" Grün könnte hier oder dort sein, war Grün gut, könnte Grün dies oder das tun, aber es war immer das Ausdruck " Green" dieser Hitler verwendete, dass ich so interessant fand. Auch, was am interessantesten war, ist das in Hitler' s-Büro die einzige gesehen zu werden Markierungsfahne war das der gegenwärtigen Markierungsfahne von Deutschland, das ich ihn fragte, dass über sie und Hitler einfach antwortete, dass es die Markierungsfahne seines Landes war.
TIEFES HOCHSEEFISCHEREI & TAUCHEN Die hitler-Familie geliebte tiefe Hochseefischerei und das Tauchen. Sie besassen einige Yachten. Hitler fuhr später fort, zurückzurufen, dass, als er und Eva zum Unterwasseratemgerättauchen vor der Westküste erlernten, aber in seinem ersten Versuch Hitler erklärte, dass er schreckliche Nasenblutung zusammen mit ernsten Kopfschmerzen erhielt und zum Krankenhaus fast gehetzt werden musste aber, dass Eva und sein Kind wie Fische, also er gerade waren, schnorchelten über den verschiedenen Riffen.
WIE AN HITLER ERINNERT WERDEN WOLLTE Dem Ende meines Besuchs nähernd, bat ich Adolf Hitler um die Aufzeichnung hinsichtlich, wie er zu mir sich erinnerte wünschte. Wie jedermann dachte er während einiger Momente, reagiert mit dem folgenden; " I' an d möchten als Mann erinnert werden, der für sein Land, ein Mann liebte und kämpfte, der der Nationalregierung einen einzigartigen Anblick, als Mann, der das Leben liebte, als Mann holte, der eine wundervolle Familie und wundervollen Freunde hatte. Mehr konnte jemand um was bitten?

Weather you take this story to be fiction or true is your choice but remember it was once said that it is the victor of a war who gets to write the history.
The year was 1957, where I had just graduated from Wisconsin university with a degree in journalism. The Soviet Union had launched Sputnik 2, actor Humphrey Bogart died, Ford introduced the Edsel, the Wham-O company produced the first Frisbee, and "I Love Lucy" was in it's last season with everyone dancing to "Jailhouse Rock".
Working at my first job as a reporter for a small Wisconsin town paper but a publication owned by the Hearst Corporation, my assignments were covering mostly small town human interest stories. One afternoon while typing up my latest story for publication, my editor called me into his office. Little did I know that afternoon would lead into the adventure that no other journalist ever experienced or will experience in scope nor when my editor said I would be covering some escaped Nazies, that it would be Adolf Hitler and his family.
Through a special agreement with my newspaper's publisher and Joseph Goebbels I was given unprecedented access to Adolf Hitler and his family for six weeks at their home in Patagonia, Argentina. In this experience I learned much about the man, his public and private life, his values, and his sense of being. I learned the full essence of the man Adolf Hitler.

In my first meeting with Hitler I asked him about the end of WWII. Hitler explained to me that in January 1945 the Gestapo had confirmed that Russia was close to obtaining the bomb and if Germany was still at war with Russia, Stalin would have used it as a revenge weapon. So to spare not only Germany but the rest of Europe including the Allied forces from the effects of an atomic attack by Russia. Hitler offered to withdrawal his declaration of war against the United States through a series of meetings at the Hotel de Bilderberg, near Arnhem in the Netherlands. From these meetings a document was drafted known as the "Bilderberg Agreement"
Adolf Hitler's wife and two daughters along with the Goebbels family were evacuated out of Germany to the Netherlands in February 1945.  For there to be any consideration of any proposed agreement General Eisenhower demanded pre-condition that Adolf Hitler relinquished all power to Joseph Goebbels who then became Chancellor of Germany.
Hitler explained further that the agreement between General Eisenhower and Chancellor Goebbels was that Germany would withdraw it's declaration of war against the United States. Further that Adolf Hitler having not been found guilty of any crime would be allowed with his family to move to Argentina but would have to give up his German citizenship promising never to return to Germany and removing himself from membership in the Nazi party. For impartiality Hitler said he was not attendance.
As Hitler said that in such agreement Chancellor Goebbels would provide to the United States all documentation obtained by the Gestapo as to Russia's atomic bomb program in addition to any technical information developed by German scientists pertaining to such weapons as developed by Germany. These developments were later known as "Operation Paperclip" In return the United States would be responsible for the rebuilding Germany under what later became known as the "Marshal Plan".
Chief Negotiator for Adolf Hitler:                   Chancellor Joseph Goebbels
Chief Negotiator for the United States:       General Dwight D. Eisenhower
Prime Minister Winston Churchill insisted that Great Britain be a part of the negotiations however Goebbels would not agree to that because this was an agreement between Germany and the United States. Eisenhower demanded that Churchill be present. Goebbels threatened to strike the offer. After heated discussion between Eisenhower and Goebbels it was agreed that the Duke of Windsor would represent King George VI only in the capacity of an observer.
The Duke & Dutchess of Windsor prior to the war were friends of the Hitler's. Also the former U.S. Ambassador to England Joseph P. Kennedy was brought in capacity as a mediator for the two sides. A two week timetable for the negotiations was agreed too. If there was no agreement at the end of the timetable there would be one week period for mediation.
I had also asked Hitler that during the period of the agreement the Yalta Conference was occurring and I was surprised that he was fully aware of Yalta. Hitler also explained that Yalta help to move the agreement forward because Eisenhower felt the conceptual structure of our agreement was establishing the infrastructure for the formal surrender which he wanted. It was at this time that Eisenhower wanted to integrate our agreement as part of Yalta because Eisenhower wanted everyone involved because to him the agreement was an agreement of surrender. Hitler went on to explain that Eisenhower began to slow the process with sidebar issues plus on a daily basis we were all getting reports on the atrocities in the camps in eastern Europe.
Goebbels repeatedly explained to Eisenhower that elements within the SS/military that had committed those acts would be punished by death and that he himself would be available to investigation even though no evidence was ever established of his or Hitler's involvement which Eisenhower understood.

According to Hitler Goebbels again threatened to strike the agreement. It was at this time that Joseph P. Kennedy in his position asked both sides for two days of mediation before talks would continue because of his idea to establish the agreement as a way forward to a formal surrender. Kennedy explained that what he was seeing was a truce and to work out an establishment of a process to a formal surrender. Hitler said that Kennedy worked it to where our agreement would be accepted by the United States with an understanding on both sides that it was a part of a process to formal surrender.

Both Goebbels and Eisenhower agreed but Hitler further went on to say that Goebbels was ready to walk out completely if Kennedy could not have reached Eisenhower. Hitler said that it was an amazing process for which everyone involved began to get a sense of viewpoint of each other where it no longer was just two sides sitting down but a team of people working together to move through series of legalities and issues in reaching a common understanding which then leads to the next part being the agreement. "Bilderberg Agreement"

Hitler also said that in reference to the United Nations/NATO if he was still in power he not have allowed Germany to become involved in those organizations because he would have established his agreements and treaties with individual nations. The lesson he learned is one can never govern through global order one can govern through commonwealth

HITLER THOUGHTS ON AMERICA
"The Americans are good Protestant people", however Hitler said he was very concerned as to where the American culture was going. Hitler felt that the next American president in the new upcoming decade of the 1960s would have difficulty in maintaining the American culture. Hitler went on to say we saw the same thing in German culture in the late 1920s which is why he took many of the actions that he did.
"American might has won everything until the 38th parallel. America has been the global power until they came into a small little place called Korea. Everywhere else things have gone good for America, Korea? not so good"  Adolf Hitler 1957

THE HITLER RANCH
What was amazing is that Adolf Hitler told me that he owned property in America. Both he and Eva Braun love Montana, where in 1949 they bought a horse ranch. Hitler went on to say that the reason they loved Montana because it was so much like Austria. Hitler went on to say that there is nothing like a Montana sky.  I was just thrown by all of this because here I am listening to Adolf Hitler talk about how wonderful the state of Montana is and how he loves to raise horses, I was speechless.
Hitler told me about how the Goebbels family had also bought a ranch in Montana. As Hitler said Goebbels just disappeared for several years because he was so involved with his ranch where he learned to ride horses and rustled cattle which is why Hitler was concerned because a man like Goebbels in his late 50s like could seriously get hurt in rustling cattle. The ranch that Hitler owned was torn down but the home remains. The Goebbels ranch still owned by the family and is now a dairy. The family has asked to keep the locations private.

HITLER IN MODERN TIMES
With all of this, I asked Hitler what he thought of the new place called Disneyland. Hitler replied that "Walt is a friend but distant" and that his daughters had been there several times. Hitler went on to say that Walt was conservative but understood the basic concept of National Socialism.
All of this just floored me where I thought I was in a dream or other reality. with Hitler leaning back in his desk chair clasping his hands together, with a white dress shirt with the sleeves slightly rolled up exposing a nice gold watch is an image I'll never forget.

HITLER ON THE SOVIET UNION
Adolf Hitler began his thoughts on Russia by explaining to me about Poland. Hitler said Poland was a necessary operation. He explained to me about the Danzig Massacres. Hitler said that in 1939 the Polish army along with independent Bolshevik units slaughtered thousands of German nationals in Danzig, Poland which required the liberation of Poland. Hitler through Neville Chamberlain and Joseph P. Kennedy desperately to get England along with the United States to understand why action was needed in Poland. Hitler said there were talks but they were getting nowhere, so Hitler knowing it would mean war decided to to invade Poland, go after the Bolshevik terrorists, and protect the remaining German nationals. As to the invasion of Czechoslovakia, Hitler did express so regret about how the operation there, stating "it was not our finest hour" but Hitler remained very firm on Poland.
The 1939 Danzig Massacres
Polish Bolsheviks kill 58,000 German Nationals in the Danzig corridor In the months leading up to the German invasion the Polish Army and independent Bolshevik units had been slaughtering German nationals in theDanzig corridor. Mass killings of thousands of civilian ethnic Germans (Volksdeutsche) by both civilian and Russian NDVK Jews, who were confident that Poland would quickly defeat Germany. Many apparently expected to take possession of German farms and businesses. An estimated 58,000 German civilians lost their lives in the massacres carried out prior to the 1939 invasion. Poles had been merrily slaughtering anything or anybody German since at least as early as April 1939, with smaller incidents stretching back to the close of WW I .
In todays terms I guess one could compare Hitler's invasion of Poland to that of the United States invading Afghanistan after 9/11.  I'm sure if Hitler were alive today he would have made the same.
Hitler also explained that Danzig was a major part in his decision to go after the Soviet Union and that he pleaded with both England and the U.S. to support him or the Soviet problem would become theirs in the future. Hitler viewed the "Cold War" as a direct result of both England and America not coming to his aid in dealing with the Soviets. Hitler said that President Truman made a serious mistake in not listening to generals Eisenhower and Patton about going after Stalin.

ADOLF HITLER THE BUSINESS MAN
Adolf Hitler was a businessman involved with setting up a new global organization later to be known as the Green Party in addition to other global investments along with maintaining several charities including two for victims of the holocaust. Hitler's main focus was rebuilding the party as a global entity which he was proud of. Adolf Hitler told me as a business man that no airline could maintain a schedule to satisfy his needs, which is why he was real excited about the Swiss American Aviation CO. that was current designing a series of executive business jet aircraft (Learjet) which were less expensive than several of the current turbo-prop aircraft. (Later in 1960 Hitler took possession of Learjet 23) I later heard that Hitler loved that plane where he had a runway with hanger built at the lake. They family had even traveled to places like Iceland and the Orient along with many trips to the family ranch in the United States. The aircraft today is used and maintained by the family.

GOEBBELS ON THE NUREMBERG LAWS

In my first meeting with Mr. Goebbels we spoke about the Nuremberg Laws. Mr. Goebbels said that in the short term through the Nuremberg Laws we did not achieve our goals but in the long term we have, it's called The State of Israel. As a new administration that had just taken office we were clearly inexperienced in operating a nations government as all other newly appointed administrations are.

Quoting:

We had just come out of the scandal of the Reichstag fire where I had not fully concentrated enough on internal matters within our administration along with internal party affairs as to the waring factions witch we neglected during election time which was a very series mistake on our parts as to poor decision making that we as a party would resolve those internal matters after the election.

You see ever since the founding of our party N.S.D.A.P. there had been like with all units of organization, factions. It is this reason our Fuhrer was called into duty to lead because of anybody he brought the best chance to bring all sides together. Very regretfully that did not happen. Some was our fault for not making the proper determination but also we were lied too many times by those within the party as to the harassment of German citizens of Jewish background.

Harassment of any peoples because of race or origin was not the policy of our Fuhrer Adolf Hitler or our administration nor part of the platform for the N.S.D.A.P. Unfortunately this is not popular with some within our ranks or within the population but it is the truth.

The Fuhrer sees himself as Fuhrer of all of the people of Germany. However elections are elections where politics is politics where one running for office speaks the language of those being addressed.

To bring both our party our nation together the Fuhrer upon my advice and his decidion decided to speak to the will of the various groups of those factions within our great Fatherland. This was a mistake that I take responsibility for because on my part it was a selfish approach to winning an election or as some call it "Election Fever" plus we were up in the polls.

After many meeting with Fuhrer and the party officials we developed what we thought was the right concept that being to suspend some our core principals and values in handling the various factions within our nation and our party for the greater good of the election. This was wrong and it will not happen again.

At the time of the conception of the Nuremberg policy my office was handling the affairs of various factions within our great Fatherland, factions within our party and the concerns tragic Reichstag fire which almost started a revolution against us the newly formed government Germany.

NOTE: I always felt that the Fuhrer's speech in front of the smoldering Reichtag the following morning was his best because it held a fractioned and fearful nation together much as U.S. President Lincoln's Gettysburg Address.

The Nuremberg Laws intent was good but they were poorly written and poorly implemented. It was on the back of the other issues and events that I have spoken of in addition to that core element within the party that wanted to use the law to advance their perspective which caused the law to be implemented poorly. From the beginning the whole situation got our of control.

The laws only fractured the nation and our party further in their intent to satisfy all factions, groups within the populous, party and national government.

We were accused of overthrowing the government, harassing the Jews, and screwing around with the tax codes. Nothing can be further from the truth. As I've said before our Fuhrer is the Fuhrer of all the people in the fatherland, our mistake was developing a series of laws that would bring about balance to all the issues and concerns of all sides of Aryan and Jewish debate.

The Fuhrer understood the Jewws were a misplaced people where a homeland needed to be established but the Fuhrer also understood that the Jews were part of the backbone of our national workforce. To satisfy Aryan doctrine the Fuhrer felt that he had developed the proper concept through the Nuremberg Laws which succeeded and we are proud of that as I spoke before as to the establishment of the Jewish state.

Since 1948 we have lived in peace with Israel. They know they have no better friend than our Fuhrer Adolf Hitler and the German people.

Adolf Hitler's concept for his new Green Party was that he wanted it to be a party of the young people where they could control it's future but with a firm foundation in National Socialism. Hitler went on to describe National Socialism was a way of life, a way of establishing family and national values in form along with function. Hitler said that National Socialism was the golden sun always rising in the morning.
Hitler was willing to let the young people take what he had offered where he would sit back as a leader in the position of emeritus but always there to guide and show the way to a brighter future.
Hitler felt that he understood the divisions and that his wife Eva was proud of what he was trying to establish. What I found to be interesting is that Hitler always referenced it a "Green" green could be here or there, green was good, green could do this or that, but it was always the term "Green" that Hitler used that I found so interesting. Also what was most interesting is that in Hitler's office the only flag to be seen was that of the current flag of Germany I asked him about it and Hitler simply replied that it was the flag of his country.

This probably will be the most interesting part of my book. The relationship between Adolf Hitler and President Dwight Eisenhower is something that we shall never see the likes of again. For truly this is the crux, the heart of this story.
As I had stated earlier, Hitler was not in attendance during the meetings for the Bilderberg Agreement due to General Eisenhower' prerequisites. It was very hard for Eisenhower to accept that neither Hitler or Goebbels were involved with war crimes but he came to understanding as the evidence was presented which established the facts.
At the signing meeting Hitler was in attendance because both his and Goebbeles signatures were required on a variety of documents such as Hitler's agreement to not to return to Germany ever and have no participation in the Nazi party. As Hitler entered the room everyone stood up while Goebbels introduced him. All soon took their seats with Hitler sitting next to Goebbels.
Eisenhower looked over at Hitler addressing him as "Herr Hitler" Eisenhower reviewed the agreement to him asking him if he accepted or contested. Hitler did not contest any part and thus the agreement was signed.
After the signing there was a brief reception where everyone was introduced to the both wives and children of Hitler and Goebbels. Hitler went on to say that the children took the focus off the situation to where everybody seem to be much more relaxed. He also said that coldness with Eisenhower began to thaw as they both discussed each others children. Within hours both families boarded a U.S. military plane which took them to Argentina.
Part of the agreement as Hitler explained they were subject to regular inspections by the U.S. military later to become inspections by U.N./Nato but as the relationship with Eisenhower progressed the inspections became informal and friendly including several visits by the family.

HITLER'S FAVORITE MUSIC
Something that I was always curious about was what type of music would a man like Adolf Hitler enjoy? Well after I asked him during a session, he responded by discussing several German classical composers, but then said that after the war he and Eva enjoyed dancing to Count Basie whom he had become good friends with along with playing golf together. I could tell by the way Hitler spoke he was proud of that. Below is the Count Basie number 'April In Paris" which was the Hitler's favorite. Hitler went on to say that Count Basie played at their 20th wedding anniversary. Hitler also said that Eva along with one of his daughters were a big Dean Martin fans listening to Volare all day long. Smiling with a  leer said the attraction had to be that curly hair. He did go on to say that he liked Dean Martin ad thought he was a decent man with a good family beautiful talent
All of this just amazed me, here I was talking with Hitler about the Count Basie orchestra, and Dean Martin To visualize this was a task to comprehend especially after what we have been told by history. Below is a YouTube link to Count Basie performing "April In Paris" about in the same time period.

DEEP SEA FISHING & DIVING
The Hitler family loved deep sea fishing and diving. They owned several yachts. Hitler later went on to recall that when he and Eva learned to scuba dive off the west coast but in his first attempt Hitler explained that he got terrible nose bleed along with a serious headache and almost had to be rushed to hospital but that Eva and his kid were like fish, so he just snorkeled over the various reefs.  

THUNDERBALL
The work on Thunderball had started in 1958. After several attempts Ian Flemming finally met with Hitler because he was fascinated that Hitler had survived the war along with his obsession over Hitler's Jet Set way of life after separating from Eva in 1960. Flemming felt that he wanted to base the Largo character played by Adolfo Celi after Hitler and his way of life within the Jet Set crowd. Goebbels was very reluctant knowing of Flemming's British intelligence background from the war. Hitler however was very flattered where he allowed Ian Flemming to base the Largo character on his life style.
Hitler along with Churchill were both brought in as technical consultants but would not speak to one another directly even though both were in agreement on many aspects. Many times Churchill and Hitler would back each other up as to there contributions to the film but neither would speak to each other directly. M.G.M.-UA was concerned that this could effect production. Ian Flemming was finally able to arrange a series of telephone conversations between Churchill and Goebbels as to production concepts. Ian Flemming did note that in his very first meeting with Churchill, the first thing Churchill spoke of was that Hitler had his own jet. Obviously there was jealously on Churchill's part over Hitler's lifestyle based upon the war years plus it was so hard for Churchill to accept that Hitler had not been involved in the Holocaust even though he understood the truth.
Hitler was dating several beautiful women whom had the appearance of the classic "Bond Girl" especially Annasiezo whom Hitler became engaged too shortly before his death in 1963. So when you see the 1965 Bond film "Thunderball" remember the bad guy Largo character was based on Hitler.
After both their husbands has passed, both Eva Braun and Clementine Churchill became good friends. In my 1974 conversation with Eva Braun at her home in Canada she told me that she and Churchill's wife would talk for hours about history, family, and the future but both agreed that their husbands had a lot of fun working on the Bond film Thunderball.

HOW HITLER WANTED TO BE REMEMBERED
Nearing the end of my visit I asked Adolf Hitler for the record as to how he wanted to be remembered. Like anyone he thought for a few moments, and responded with the following:
"I'd want to be remembered as a man who loved and fought for his country, a man who brought a unique vision to national government, I'd want to be remembered as a man who loved his life, a man who had good friends, fine family and I don't think I could ask for anything more than that, actually."

As the author of this book I can see how one could be in total disbelief. I was of disbelief until I entered the home and saw Adolf Hitler come out of his office to greet me. We all know the strength of the argument against him and the party but in order to get the full essence, one must not look at just a 35mm view but the whole 70mm widescreen view.
I met a man who was very distant in someways especially when it came to discussing the Holocaust which is understandable but I also met a man who was bright, intelligent, friendly, and courteous with a very nice family.
Based on the evidence presented to me along with how well I was treated the family and staff I have come to the conclusion as to my opinion that I was told the truth, no matter how much the truth may hurt or go against history's teachings.

As Joseph Goebbels explained to me several years after Adolf Hitler's passing that Hitler always inspired creativity, innovation and the sciences. His legacy lives on in what we enjoy today. It may hurt but much of what he said was true.

(1.) Wernher von Braun brought the German rocket program to the U.S. after WWII which became NASA.
(2.) Our Fuhrer oversaw the construction of the German autobahns which were the first nationally coordinated highway system in the world.
(3.) In 1936 the Olympics in Berlin were the first televised sporting event.
(4.) The NAZI party brought wonder of television to thousands.
(5.) The Fuhrer assisted the development of the first economy car for the people, known as the Volkswagen.
(6.) During WWII the jet aircraft was developed in Germany.

Goebbels reminded me that President John F. Kennedy wrote, "Hitler will emerge from the hatred that surrounds him now as one of the most significant figures who ever lived... He had a mystery about him in the way that he lived and in the manner of his death that will live and grow after him. He had in him the stuff of which legends are made."
With Hitler there was never any disagreement that the Holocaust happened. The Hitler family has supported five different entities that support the victims of the Holocaust where this support continues today in addition to the well known heart foundation.  
WHAT IF? we were told about something that had happened in history but it was not true, WHAT IF? we were told about what others had done during war but it was not true. I do not know what the truth is which is why I wrote the book so you could decide for yourself. However what if you thought was true but it was not?  Ellis Toney
(c.) 2012

http://nsdap.forumotion.com

View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]