N.S.D.A.P. Nationalsozialistische Deutsc

(c.) 2011 N.S.D.A.P.


You are not connected. Please login or register

ADOLF HITLER REFLECTS ON THE MIDDLE EAST

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 ADOLF HITLER REFLECTS ON THE MIDDLE EAST on Fri Aug 07, 2015 6:27 am

adolf_001

avatar
Als der Führer des Vaterlandes konnte ich einen viel besseren Deal mit Syrien, dem Abkommen mit Israel und Saudi-Arabien mit Einbeziehung aller Aspekte der Deal zwischen Iran und Amerika als Teil einer massiven Umstrukturierung des Mittleren Osten gemacht haben, aber was geschehen ist die beteiligten Parteien eine Reihe von zerbrechlichen kleinen Vereinbarungen zwischen verschiedenen Parteien. Außerdem würde ich in das Geschäft, das der amerikanische CIA gestoppt Finanzierung ISIS / ISL und anderen Terrororganisationen hinzugefügt haben.

Meine Abkommen würde sowohl Ruhe als auch Geld, um allen Ländern des Nahen Ostens gebracht haben und ja, ich würde Geld für das Vaterland gemacht haben, denn ich bin ein Geschäftsmann vor einem Politiker. Ich bin aufgeregt, dass ich nicht in gebracht, weil ich ein gutes Geschäft für alle Beteiligten gemacht.


Ihr Wirklich, Reich Führer, Adolf Hitler


As the Fuhrer of the fatherland I could have made a much better deal with Syria, the deal with between Israel and Saudi Arabia with incorporating all aspects of the deal between Iran and America as part of a massive restructuring of the Middle East but what has happened the parties involved have a series of fragile little agreements between various parties. Plus I would have added into the deal that the American CIA stopped funding ISIS/ISL and other terrorist organizations.

My deal would have brought both peace and money to all countries of the Middle East and yes I would have made money for the fatherland because I'm a businessman before a politician. I'm upset that I was not brought in because I could have made a good deal for all involved.


Ihr Wirklich, Reich Führer, Adolf Hitler

View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum